15.8.15

Ma reggel

vettem egyet-egyet a legújabb képeslapjaimból, és elhatároztam, kiválasztok öt barátot, akiknek elküldöm. Ültem-ültem, majd félretettem őket. Nem tudom, kit válasszak. Valahogy mindenkit olyan messzire sodort az élet. Soha nem lenne szabad megengedni, hogy úgy sodorjon messzire az élet:
még egy lapot sem küldünk egymásnak.

Szeretem ez a kis boltot. Mégis. Most úgy gondolom, új képeslapok nem fognak többé készülni. De:

ezekből, amik megvannak, régiekből és újakból egyaránt, szívesen küldök annak, aki szeretné.
Még körülbelül egy hétig úgy is tudok felvenni rendelést, hogy a kissé drágább német postaköltség helyett magyar illetve román árakon tudok majd postázni.

Szép hétvégét, boldog nyarat! Nagyon köszönöm a kedvességeteket.

6 comments:

This Magic Moment said...

Szia Márta, én félve ugyan, hogy mint régen, nem érkeznek meg, de szeretnék belőlük. Hátha nem lesz semmi baj... Köszönöm.

Anonymous said...

Szia Márta, Mint, már jeleztem korábban, én is szeretnék rendeli belőlük. Köszönöm, Márta Budapestről. Szeretnék email-címet kérni, ahova írhatok, hogy megbeszéljük a teendőket.

ivetabt said...

Kedves Márta, én is kérnék!!! Ha elküldöd a mailcímedet, küldöm a címemet.♥♥♥

Piroska said...

Az előző bejegyzésednél már írtam, hogy 2-2 darabot kérnek mindenikből. Írd meg legyszives mailben mennyit kell betegyek az OTP kontra! És ráér ha majd innen Romániából küldöd majd el! Előre is koszonom!

márta said...

Az oldalsávban itt az email-címem.:)

Piroska, neked mindenképpen küldöm, az már biztos.:)

Köszönöm.

Piroska said...

Köszönöm Márta, nagyon várom :)