26.11.14

Egy boltoslány naplójából.


A gyerekekkel elkezdtünk adventi papírdíszeket készíteni a nappali óriási, függöny nélküli ablakára. Idén is kedvenc szín a fehér. Talán havazni is fog valamikor, de addig is: hópelyheket horgoltam magunknak, s annyira szerettem csinálni, hogy a boltba is készítettem valamennyit. Nincs bennük semmi különleges, csak annyi, hogy igazi örömmel és szeretettel készültek. Made with love.

Néha elbizonytalanodom. A képeslapjamra érkezett már mindenféle vélemény, túl ilyenek, túl olyanok, s ilyenkor vagy elmegy a kedvem, vagy megjön, végül pedig csak arra gondolok: én szeretem őket, nem tökéletesek, de érdemesek rá, hogy megőrizzem az örömet, amivel kigondoltam őket.

Végül egy nem egészen veszélytelen pillantás a dobozba: van még néhány ujjatlan kesztyű (két piros és egy bézs), vannak képeslapok (nemcsak karácsonyiak), s vannak még horgolt hópelyhek is.

Árak:
- kesztyűk: 3000 Ft +  postaköltség / 10 Euro + postaköltség
- képeslapok: 1200 Ft/ szett, 1900 Ft/ 2 szett postaköltséggel együtt (Magyarország)
                      16 RON/ szett, 26 RON/ 2 szett postaköltséggel együtt (Románia)
                      2,40 Euro/ szett, 4,80 Euro/ 2 szett + postaköltség (mindenütt máshol)
- horgolt hópehely szett, 6 különböző darab, kb. 7-10 cm átmérőjüek: 2500 Ft + postaköltség / 10 Euro postaköltséggel együtt


2 comments:

Zsuzsa said...

Szia!

Egy pár kesztűnek Magyarországra mennyi a postaköltsége?

márta said...

Szia!
Kb. 1000 Ft.
M.