29.10.14

Christmas postcards - made with love


Deutschland: 1 Set (4 Postkarten) = 2,40 Euro + 0,90 Euro Versandkosten
                      2 Set (8 Postkarten) = 4,80 Euro + 0,90 Euro Versankosten
(Wenn Du Interesse hast, schreibe mir bitte eine Email: prodan.marta@gmail.com)

Magyarország:  1 szett (4 képeslap) = 1200 Ft (postaköltséggel együtt)
                         2 szett (8 képeslap) = 1900 Ft (postaköltséggel együtt)
(Magyarországi bankszámla van. Ha tetszenek a képeslapjaim és szeretnél venni belőlük, írj kérlek nekem egy emailt a részletek megbeszélése céljából: prodan.marta@gmail. com )

Románia:  1 szett (4 képeslap)  =  16 RON (postaköltséggel együtt)
                 2 szett (8 képeslap)  =  26 RON (postaköltséggel együtt) 
(Romániai bankszámla van. Ha tetszenek a képeslapjaim és szeretnél venni belőlük, írj kérlek nekem  egy emailt a részletek megbeszélése céljából: prodan.marta@gmail.com)

All over the world: 1 set (4 postcards) = 2,40 Euro + 1,50 Euro shipping costs
                               2 sets ( 8 postcards) = 4,80 Euro + 1,50 Euro shipping costs
(In case of interest please send me an email: prodan.marta@gmail.com)

Ha bármelyik másik általam készített dolgot szeretnéd a cipősdobozból, szívesen állítok össze egyedi csomagot. Csak akinek tetszik! Csak aki szeretné! Mindenféle elvárástól szabadon! 
Köszönöm szépen!
 

4 comments:

zazálea said...

szeretnék két csomag csodaszép karácsonyi képeslapot vásárolni tőled, hogy tehetem meg? :)
szándékaim komolyak!

márta said...

Drága Rita. :) Írj nekem egy emailt.

Katalin said...

:))) KÖSZÖNÖM SZÉPEN♥ :)))

márta said...

Szívesen! Én is köszönöm!